Logo: GOPS Lubawa

Aktywnie w KGW Sampława

  • Opublikowane: 2019-09-12 07:52:54
  • Autor: Lidia Tuszyńska, inspektor
  • drukuj
Dnia 26 sierpnia 2019r. odbyło się szkolenie w ramach operacji „Lokalne, regionalne, tradycyjne szansą dla Kół Gospodyń Wiejskich” organizowane przez Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej oraz Polską Izbę Produktu Regionalnego i Lokalnego, w którym wzięły udział przedstawicielki KGW Sampława.
 Szkolenie odbyło się w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Olsztynie i wzięli w nim udział przedstawiciele 18 Kół Gospodyń Wiejskich z województwa warmińsko-mazurskiego. Szkolenie dotyczyło lokalnych, regionalnych i tradycyjnych produktów, zasad uczestniczenia w krajowych i międzynarodowych systemach jakości produktów regionalnych i tradycyjnych oraz ich promocji i finansowania. Panie z KGW Sampława miały okazję poszerzyć swoją wiedzę oraz kompetencje z zakresu prowadzenia bieżącej działalności oraz wymienić się dotychczasowymi doświadczeniami z innymi kołami. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymał certyfikat.
Następnie 7 września 2019r. KGW w Sampławie uczestniczyło w półfinale ogólnopolskiego konkursu kulinarnego „Bitwa Regionów”, który odbył się podczas XXVI Targów Rolniczych „Wszystko dla Rolnictwa” w Olsztynie. Jest to ogólnopolski konkurs, w którym reprezentacje Kół Gospodyń Wiejskich przygotowują regionalną potrawę w oparciu o własną recepturę i rodzime produkty. W bitwie uczestniczyło dziewięć Kół Gospodyń Wiejskich, które prezentowały potrawy charakterystyczne dla Warmii i Mazur.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

13Galeria zdjęć: Aktywnie w KGW Sampława

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją



Kalendarium wydarzeń

Nadchodzące wydarzenia

24.10.2019r. - Poradnictwo psychologiczne w ramach Punktu Pomocy Rodzinie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, informacja...
25.10.2019r. - Poradnictwo prawne w ramach Punktu Pomocy Rodzinie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, informacja: tel....
do góry